Coșul meu

0 produse

Categorii

Transport, Retururi, Garantii

Transport, retururi, garantii

Transport:

Comenzile pot fi livrate prin firme de curierat sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru.

Livrarea este gratuita pentru comenzi  cu o greutate de max 5kg ce depasesc valoarea de 1000 lei. Pentru valori mai mici sau greutati mai mari plata transportului revine in sarcina clientului. Putem face livrarea prin firma de curierat cu care colaboram, Urgent Cargus, sau putem livra comanda prin firma de curierat solicitata de client. Orientativ livrarea unui colet de 1-2kg cu plata ramburs in tara costa cca 20lei.

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzieri ale livrarii survenite din vina firmelor de curierat. 

Returanrea produselor:

Produsele achizitionate pot fi returnate de catre clientii persoane fizice care au primit produsle prin curier in conformitate cu prevederile OUG 34/2014. Produsele nestocabile aduse la comanda nu pot fi returnate. In momentul plasarii comenzii veti fi instiintati in legatura cu produsele nestocabile din comanda dvs. In general nu stocam relee, contactori, corpuri de iluminat  si aparataj termenial(intrupatoare, prize, rame) de alte culori in afara de alb. Alegeti cu atentie astfel de produse pentru a nu avea surprize neplacute in cazul in care nu se potrivesc aplicatie dvs. Pentru a afla toate detaliile acestor tip de produse consultati si descrierile detaliate facute de producatori pe paginile lor.

Procedura de retragere din contract:

Consumatorul informeaza Global Shop cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: formular retur tip sau o declaratie neechivoca facuta al adresa de email office@global-shop.ro. Dupa ce cererea a fost procesata veti primi un formular si un numar de retur. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract. 

 Produsele sunt returnate Global Shop personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat, exclus Posta) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Orice depasire a termenelor mentionate duce la anularea posibilitatii de retur.

 Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produsele trebuiesc returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului. Ambalati produsul cu grija in momentul returnarii si nu lipiti/scrieti nimic direct pe ambalaj (AWB, scotch, etc.)

In momentul returnarii starea produsului va fi evaluata si in functie de nivelul de uzura, se va retine un procent proportional cu scaderea valorii acestuia fata de starea de produs nou, in conformitate cu OUG34/2014, art14 alin 3. Valoarea acestui procent varianza intre 0% pentru produse returnate in starea in care au fost cumparate, putand ajunge pana la 40% in functie de nivelul de deteriorare. Deteriorarea se refera doar la uzura normala a produsului. Umrele de uzura datorate manipularii sau utilizarii neocrespunzatoare pot duce la refuzul ramburasarii produsului. Dupa evaluarea starii (nivelului de uzura) produselor returnate, vom comunica consumatoruluii, suma rambursata via email, urmand ca rambursarea sa se faca in termen de 14 zile (din momentul receptionarii, produsului returnat), in contul bancar comunicat de client, conform OUG 34/2014. 

Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea in cazul abuzurilor (returnari repetate). 

 

Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul Global Shop, coletul sa contina urmatoarele documente/date:

  1. Factura fiscala de achizitie
  2. Certificatul de garantie original al produslui emis de producator/importator
  3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii dormularului de retur). In cazul coletelor returnate prin curier specificati numarul de retur pe AWB.

 In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  1. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
  2. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  3. Aparatele electrocasnice care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite

!!!! Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul livrarii prin firme de curierat, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Garantii:

Toate produsele comercialziate beneficiaza de garantie in conformitate cu OUG 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției; condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național (a se vedea lista centre de service autorizate).

Transportul produselor de la consumator la service si de la service catre consumator nu este acoperita de certificatul de garantie si revine in sarcina consumatorului.

 

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

Reparatiile post-garantie pot dura pana la 45 de zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
  • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
  • returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi:

  1. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  2. numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  3. sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  4. produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;

 Pretul transportului produselor catre service si de la service spre client intra in sarcina clientului. Fiecare produs este insotit de certificatul de garantie emis de importator/producator impreuna cu perioada de garantie, adresa si datele de contact, de contact al departamentului de service.

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și, opțional, o copie a certificatului de garanție emis de Global Shop care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.

 În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Pierderea certificatului de garanție emis de producător / importator, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) duc la pierderea garanției.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Puteți solicita sprijin pentru a identifica dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă întrunește condițiile de garanție / care este perioada de garanție, precum și care este unitatea de service autorizată cea mai apropiată de domiciliul dumneavoastră contactând via email: office@global-shop.ro